Nevet váltott az első magyar takarítás-közvetítő startup

 

A társaság saját felmérésének eredménye alapján áprilistól új néven kínálja szolgáltatásait: a hazai alapítású, Magyarországon működő startup a könnyebb beazonosítás miatt döntött a Rendi név mellett.

A 2015 szeptemberében, Helpy néven indult vállalkozás nemrégiben kutatást végzett megrendelőinek körében. „Számos hasonló nevű szolgáltatás, honlap és cég létezik nemzetközi szinten, amelyek tőlünk eltérő profillal működnek. Megkérdeztük jelenlegi ügyfeleink véleményét is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. A többség a magyar névre történő váltást javasolta. Tehát a név megváltozott, de a lényeg nem” – mondta Csillik Timur vezérigazgató. Az új brand kapcsán hozzátette: azért is döntöttek a Rendi mellett, mert könnyen kiejthető és a rendrakás-rendelés szójátékon alapul.

Napi néhány megrendeléssel kezdtek, majd villámgyorsan megnőtt a bejövő kérések száma – ma már heti 150-200 alkalommal oldják meg az otthonokban a házimunkát. Az ügyfelek ezentúl az átkeresztelt honlapon és Facebook oldalon – néhány kattintással – rendelhetik házhoz az igényeiknek megfelelő kis- vagy nagytakarítást. Az akár 48 órán belül teljesülő, kényelmi szolgáltatás nem luxus, hanem megfizethető és könnyen kalkulálható, ráadásul bankkártyával is kiegyenlíthető a számla. Ezt az egyedülálló lehetőséget kifejezetten magánszemélyek, háztartások veszik igénybe, elsősorban 30-45 éves, elfoglalt dolgozó nők vagy kisbabás anyukák. A legnépszerűbb szolgáltatásuk az ablaktisztítás és a tisztítószer vásárlás – ez utóbbiból száz százalékban környezetbarát, természetes eredetűek is rendelhetők.

A Rendi a nyár folyamán újabb szolgáltatással lepi meg az érdeklődőket.

Leave a Comment